Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

…"ΛΙΑΚΑΔΑ ΜΟΥ"…

Περπατούσα σκυφτός
και αναπολούσα τα παλιά
Από την άλλη γωνιά
σκάει μύτη γοργά..... ένας φίλος
απτήν παλιά μου γειτονιά

Τι έπαθες δικέ μου
για πού το βαλες έτσι
ετοιμάζεσαι για ολυμπιακούς
η έφαγες κάνα κοκορέτσι
και τώρα τρέχεις ιδρωμένος
μη ξέροντας τι σε τρώει ο καημένος.?!..

Σε είδα και εγώ από μακριά
βέβαια κοιτούσες κάτω
κάτι θα σκέφτεται λέω από παλιά
και που να του εξηγώ
γιατί με βλέπει ιδρωμένο
Ότι και να πω δε φτάνει
αλλά νομίζω  πως συνάντησα
της ζωής μου το αλάνι
Μόνο αυτό σου λέω και τρέχω
Γιατί μακριά της δεν αντέχω..!

Τον έβλεπα που απομακρυνόταν  το ίδιο γοργά
και κάπως ασυναίσθητα
το χαμόγελο μου έφτασε στα αυτιά
Τι περίεργη αίσθηση και αυτή
που στη δίνει μόνο  κάποια σκέψη
μοναδικά απίστευτη..

Συνέχισα να περπατώ
με το βλέμμα το ίδιο καρφωμένο
αν με δει κανείς στο δρόμο
θα με περάσει για γελάδα
που να το φανταστεί
ότι όταν περπατώ και σκέφτομαι εσένα

Μαγκιά μου δεν το φαντάζεσαι
αλλά εμφανίζεται λιακάδα!!..


.......ViVA LA REVOLUTION....

.......DIKO SAS me tin agaph mou k οχι mono A. A.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου