Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

…"ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ"….

Από μικρός θυμάμαι καλά
Όλοι οι μεγάλοι δειχναν τα παιδιά
Και  λέγαν…..
Για σας είναι η ζωή περάστε καλά
Θα μεγαλώσετε και τέρμα αυτά…

Δεν μπορούσα να καταλάβω
Και έτσι μου ήρθε στο μυαλό
Στο μπουφάν μου χρώματα να ράβω
Αναλόγως τη μέρα που ζω…

Περνούσαν τα χρόνια
Μέσα σε διάφορα σαλόνια 
Με πολλών χρωμάτων παντελόνια
Αλλά πάντα στον αέρα 
Άρωμα από την ίδια την κολόνια

Θα λέγα πως μου θυμίζει πατσουλί
Η μήπως είναι ο άνθρωπος
Που από μικρός τελικά
Γιαυτο που λέγεται λεφτά
Μεταμορφώνεται κάθε στιγμή
Με κάτι που μοιάζει σαν τσουλί...?

Μεγάλωσα πλέον εγώ 
Και το μπουφάν σχεδόν έγινε μαύρο
Που είναι τα χρώματα  που χει η ζωή
Αυτά που πλέον έχω μόνο σαν ανάμνηση
Αλλά τελικά
Όπως λεν και παροιμίες στα χωρία
Κοντά στα ξερά….. καίγονται και τα χλωρά…
Και τώρα κατάλαβα καλά….γιατί τελικά παίζουν μόνο τα παιδιά!


......"ViVA LA REVOLUTION"........
DIKO  SAS  me tin agaph mou k οχι mono A. A.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου