Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

“Ο Ντροπαλός Κος Κούκου”

Ποτέ δεν το κάνα σωστά
Να πω σε κάποιον 
Πως μου αρέσει  πραγματικά
Κάθομαι και σκέφτομαι
Από παιδί μικρό
Πόσες φορές  δεν ειμουν
Με ότι πραγματικά ήθελα εγώ

Αυτό πλέον ξέρω πως ….
Γίνετε ακριβώς
Επειδή απλά είμαι ιδιαίτερα ντροπαλός
Και αυτό ίσως με κάνει 
Να φαίνομαι και απόμακρος….
σε ότι μου αρέσει πραγματικά
…γιατί τα χάνω δεν μου βγαίνει μιλιά….
Και μιλάμε για παιδί,κοινωνικό πολύ!....

Εξωτερικά ….
Το χει κρυμμένο τόσο καλά
Και όσο και αν το λέει αυτό
Κανείς δεν του δίνει σημασία
Όλοι τον περνάνε για τρελό!
(πολυτέλεια και αυτή που χει από μικρό παιδί)!!

Ίσως επειδή 
Απλά και μόνο τον έχουν δει
Σε ανύποπτα σημεία
Να δημιουργεί εύκολα τρικυμία
Όλοι να περνάν καλά
Και τα χαμόγελα στα αυτιά!!

Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει
Γιατί στα προσωπικά του το αλάνι
Ίσως περισσότερο από όλους κλάνει
Και πραγματικά το εξωτερικά
Είναι σπάνιο πολύ
Να μας δείχνει την αληθινή όψη στην ψυχή….

Και αν αυτός 
Που χουμε απέναντι μας
Για άλλη μια φορά
..Είναι ντροπαλός 
Η πουλάει  τρέλα..?!?!

Το σίγουρο για μένα 
είναι ένα….

Αν μας ενδιαφέρει κάτι πολύ
Καλό είναι
Να το δείχνουμε 
Από τη πρώτη στιγμή
Γιατί όπως όλα τα όμορφα
Έτσι και αυτά
Εύκολα μεταμορφώνονται σε όνειρα

Και αν ψάξεις
Ξανά να τα δεις
Το μόνο που επιδιώκεις
Είναι να στεναχωρηθείς…..!


......"ViVA LA REVOLUTION"........
DIKO  SAS  me tin agaph mou k οχι mono Agnwstos. A.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου