Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

....."ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΚΑΗΜΕΝΟΣ".....

Δε θέλω ποτέ κανείς να χάνει
Όταν παρέα μαζί μου κάνει
Μου είπε ένας φίλος
Όταν ειμουνα μικρός
…τότε το μόνο που κατάλαβα
Ήταν για να κοιμηθούμε
Να σβήσω το φως
Κάναμε και παρέα καλή
Και πολλές φορές κοιμομασταν μαζί

Πέρασαν τα χρόνια
Κάπως έζησα πολλά
Ο φίλος μου όμως έφυγε
Είναι ψηλά στα σύννεφα
Άκουσα διάφορα για το κάρμα
Που αν κάνεις εσύ καλά
Στη ζωή σου περνάς χάρμα….

Αλλά δεν είναι τόσο απλά
Έχω αναμνήσεις από παιδιά
Που το μόνο που θελαν πραγματικά
Ήταν να περνούν οι φίλοι τους καλά
Αλλά πολλοί από αυτούς
Που δε βγήκαν από αρχίδια με λεφτά
Κάπου στο δρόμο χάθηκαν
Είτε ψηλά είτα σε κελιά
Χωρίς να κάνουν κάτι στραβά
Απλά με έναν καημό
Οι φίλοι να περνάν καλά!

Σκέφτομαι πολλές φορές το πώς
Ένα άνθρωπος καλός
Κάπου να φαίνεται ο σωστός
Και κάπου ο χειρότερος
Δεν ξέρω τι να πω για το κάρμα
Εγώ γεννήθηκα σε φάρμα
Χαχαχα ένα αστείο είπα να πω
Και το θεό ευχαριστώ
Που δε γεννήθηκα σε υπόγειο
Αλλά είχα την τιμή
Να μεγαλώσω σε σπίτι με αυλή!

Να μάθω για το σεβασμό
Και άλλα διάφορα πολλά
Που η κοινωνία 
δεν στα διδάσκει αυτά

Το μόνο παράπονο που χω εγώ
όχι μόνο για τον δικό μου εαυτό
είναι και οι φίλοι εκεί ψηλά
που έχουν την ίδια απορία..

Όλοι λένε κάνε το καλό
και ριχτό στο γιαλό
γιατί όμως να γυρνάει αυτό
και να σε κάνει μούσκεμα απλά
επειδή εσύ φέρθηκες σωστά!!

Είναι περίεργη η ζωή
Κάποια στιγμή
Θα προσπαθήσω να γράψω κάτι 
Μέχρι όμως την ώρα αυτή
Ας μείνουμε σε πρόλογους γιαυτη!!



...."ViVA LA REVOLUTION".....
...DIKO  SAS  me tin agaph mou k οχι mono Agnwstos. A.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου