Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

...”ΜΙΛΑ ΜΟΥ”...

Μίλα μου για έρωτες

μίλα μου για καλοκαίρια,

μίλησε μου αν θες

και για ταξίδια


Μα μη μου λες

πως σήμερα,

τα πάντα

μένουν ίδια


Σε έναν κόσμο

που προβάλλει

τη μιζέρια,

μείναμε παράλυτοι

με μουδιασμένα χέρια


Μας μάθανε

να νιώθουμε ανίκανοι

και εμείς πήραμε το χάπι

προβάροντας μια σαπίλα,

που όμως είναι απάτη


Σε μια Ζωή

που είναι γλυκιά,

χαμόγελα πλέον

με αποσιωπητικά


Αλλά δε σταματά

να συναρπάζει,

ακόμη και στο δισταγμό,

χαμόγελο να βγάζει


Για αυτό να λες

αυτά που θες,

προσπάθησε να τα κάνεις,

ζήσε το σήμερα μπορείς,

αύριο ίσως πεθάνεις


Άλλωστε η Ζωή,

κάθε μέρα ξεκινά

ένα καινούριο ταξίδι,

με ανοιχτό προορισμό

από Ανατολή για Δύση.


..."VIVA LA (r)EVOLUTION"...

..."Δικό σας με την αγάπη μου και οχι μόνο  Άγνωστος Α"...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου