Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

...IT'S COMPLICATED...

Είναι όμορφο πολύ
να ξυπνάς το πρωί
χωρίς να χεις καφέ
τα μάτια άπτον ύπνο μπλε...

Αλλά το μυαλό στην ίδια θέση
εκεί που είναι και του αρέσει
δεν ξέρει καν πια είναι η σχέση...
απροσδιόριστη περιπλοκή στη μέση??

Είναι σαν αλάτι με πιπέρι
άσχετα ποιος έχει το πάνω χέρι
έχει πλάκα πολύ!...ΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ??
να ξυπνάς το πρωί...
όλα να ναι αλλιώς...ακόμη και το φώς
όπως λέει κιο Γρηγόρης
αυτός ο φίλος ο καλός...
με τα λίγα τα μαλλιά...άλλοι λένε φαλακρός

Αλλά εσύ και πάλι..
δεν έχεις κ μικρό κεφάλι
και ότι και να σκεφτείς στο δίνω
έχει πλάκα να κοκκινίζεις
και να μιλάς... σοβαρά και για το ΚΙΝΟ

Αλλο δεν έχω κάτι να πω
από μένα στον γλυκό μου εαυτό
που είμαι σίγουρος πώς όλοι
θέλετε να του αφιερώσετε κάτι παρόμοιο
σας το εύχομαι πολύ
μακάρι να ποιασει η ευχή..

Αυτό σε κάνει να τραγουδάς
στο δρόμο μόνος να μιλάς
και οχι να σκεφτεσε συνεχωσ..
πως θα πληρώσεις ΔΕΗ κ ΦΩΣ!

Σε λίγο όπως πάμε για να μαστε πάτσι
θα μας ντύσουν και Απάτσι!
για κανέναν δε Θάνε σωστό αυτο
αλλά ίσως γλυτώσουμε απτο φασισμό!

Εγώ δεν έχω να πω κάτι γιαυτο...
άλλωστε είναι κολλημένο το δικό μου το μυαλό...


.......ViVA LA REVOLUTION...
........DIKO SAS me tin agaph mou k οχι mono Agnwstos A..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου