Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021

...”Στο ΡΟΜΟΛΟ”...

Πόσο όμορφα

αισθάνομαι όταν γράφω,

το μόνο που ξέρω

στη Ζωή πως υπογράφω


Ανάμεικτα συναισθήματα

βρίσκουν διαφυγή,

χρώματα πολλά,

πρόσωπα με χαμόγελα

βλέπω μπροστά


Και να σου

η ανάγκη αυτή,

θέλει κάπου

να αποτυπωθεί


Όμορφη κατάσταση

δημιουργική,

ποτέ μου δεν κατάλαβα,

πως προέκυψε αυτή


Ίσως απο μια

και μόνο προτροπή,

από μια αγνή ,

που δεν έχουμε

κοντά μας ψυχή


Αυτός ήξερε καλά,

πως χρειαζόμουν κάτι

για να νιώθω καλά,

μη με αφήσει

μόνο στο πουθενά


Και ναι αυτό

με κάνει ευτυχισμένο,

ένα ταξίδι σε αναμνήσεις,

απο τις οποίες κανείς

δεν μπορεί να κρυφτεί,

είναι όμως μαγεία,

αν τις βάζεις σε χαρτί


Απροσδόκητες χαρές ,έρωτες

και άλλα πολλά,

παίρνουν μορφή,

που κανείς δεν περίμενε να δει


Εύχομαι στον καθένα

σε αυτή τη Γη,

να βρει κάτι

που να τον κάνει να δραπετεύει,

έστω και για μια στιγμή


Εγω ήμουν τυχερός,

βρέθηκε στο δρόμο μου,ο Ρόμολος.


..."VIVA LA (r)EVOLUTION"...
...."Δικό σας με την αγάπη μου και οχι μόνο  Άγνωστος Α"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου